- urodzony: 5 marca 1979 r.
Sezon 2012- Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP
- Mistrz Polski w klasyfikacji klasy 2
- Wygranie Kryterium Asów na Karowej
Sezon 2011- Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP
- Zwycięstwo w Rajdzie Polski
- Wygranie Kryterium Asów na Karowej
Sezon 2010- Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP
- Mistrz Polski w klasyfikacji Grupy N
- Zwycięstwo w Rajdzie Polski
Sezon 2009- I Wicemistrz Polski w klasyfikacji Grupy N
Sezon 2008- I Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP
- Mistrz Polski w klasyfikacji Grupy N
- 2014-2015: Ford Fiesta R5
- 2009-2013: Subaru Impreza / Ford Fiesta R5
- 2007-2008: Mitsubishi Lancer
- 2006: Subaru Impreza
- 2004-2005: Peugeot 206 i Peugeot 206 S1600
- 2003: Peugeot 106
- 2009-2015: Jarek Baran
- 2009: Jacek Rathe
- 2007-2008: Maciej Wisławski
- do 2007: Aleksandra Kajetanowicz
Wygrane rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski: 20
2013 - 6 zwycięstw
Rajd Polski (szuter)
Rajd Kauno Ruduo (szuter)
Rajd Rzeszowski (asfalt)
Rajd Karkonoski (asfalt)
Rajd Wisły (asfalt)
Rajd Świdnicki (asfalt)
2012 - 6 zwycięstw
Rajd Dolnośląski (asfalt)
Rajd Koszyc (asfalt)
Rajd Rzeszowski (asfalt)
Rajd Karkonoski (asfalt)
Rajd Świdniki (asfalt)
Rajd Lotos (śnieg)
2011 - 2 zwycięstwa
Rajd Polski (szuter)
Rajd Lotos (szuter)
2010 - 3 zwycięstwa
Rajd Warszawski (szuter)
Rajd Polski (szuter)
Rajd Lotos (szuter)
2009 - 2 zwycięstwa
Rajd Dolnośląski (asfalt)
Rajd Elmot (asfalt)
2007 - 1 zwycięstwo (1. w karierze)
Rajd Elmot (asfalt)
KOCHA: rajdy
LUBI: golonkę :)
SZANUJE: pracę i wysiłek innych
NIE CHCE: oglądać się za siebie ani zakładać slicków na deszcz
NIE DBA: dba o wszystko :)
ŻARTUJE: prawie zawsze i prawie wszędzie
Kajetan Kajetanowicz – kierowca rajdowy (Automobilklub Polski), urodził się 5 marca 1979 r. w Cieszynie, mieszkaniec Ustronia; zawodnik LOTOS Rally Team, Rajdowy Mistrz Europy 2015 oraz czterokrotny Rajdowy Mistrz Polski w latach 2010-2013.
W 2015 roku wywalczył tytuł Rajdowego Mistrza Europy. Drogę do tego najważniejszego sukcesu w karierze Kajetan rozpoczął od bezapelacyjnego zwycięstwa w Rajdzie Janner, w którym wygrał z miażdżącą przewagą. Szybkie tempo zaprezentował również miesiąc później w zimowym rajdzie na Łotwie, skąd wywiózł cenne punkty. W debiucie w Rajdzie Irlandii finiszował na drugiej pozycji, tuż za zwycięzcą - Irlandczykiem Craigiem Breenem. W maju skutecznie wywalczył miejsce na podium podczas niezwykle trudnego rajdu na Azorach. Ważnym punktem sezonu był imponujący debiut na szalenie szybkich szutrach w Estonii, gdzie zajął drugie miejsce. Drugą połowę mistrzostw rozpoczął od trzeciego miejsca w Rajdzie Barum – najmocniej obsadzonej rundzie sezonu, ustępując jedynie czeskim zawodnikom. Dwa ostatnie rajdy w sezonie to triumfalny nokaut na krętych oesach Cypru oraz rewelacyjna postawa i zwycięstwo w kultowym Rajdzie Akropolu, podczas którego przypieczętował tytuł Rajdowego Mistrza Europy. Reprezentanci LOTOS Rally Team wywalczyli swój życiowy sukces w stylu i tempie, którymi przez cały długi sezon zachwycali kibiców i obserwatorów na całym świecie. Kajetanowicz i Baran, jadący przygotowanym przez polski odział M-Sportu Fordem Fiestą R5, zaimponowali przede wszystkim skutecznością – Polacy przywozili cenne punkty z każdego rajdu, w którym wystartowali. Aż 7 z 8 rund mistrzostw ukończyli na podium, z czego trzy – Rajd Janner, Rajd Cypru i Rajd Akropolu – wygrali. Co więcej - Kajetanowicz i Baran są dopiero trzecią polską załogą, która wywalczyła miano najlepszej na Starym Kontynencie. Życiowym sukcesem Kajetanowicz nawiązuje do trzech triumfów Sobiesława Zasady wywalczonych w latach 60. i 70. oraz mistrzostwa Krzysztofa Hołowczyca z 1997 r. Na zakończenie 2015 roku Kajetanowicz po raz trzeci w karierze sięgnął po triumf w prestiżowym, warszawskim Rajdzie Barbórka i czwarty raz zwyciężył w legendarnym Kryterium Asów na ulicy Karowej.
W sezonie 2014 Kajetanowicz startował w Rajdowych Mistrzostwach Europy. W 8 rundach tego prestiżowego cyklu załoga LOTOS Rally Team zgromadziła 100 punktów i zajęła czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej sezonu. W siedmiu z ośmiu rund mistrzostw Europy Kajetanowicz startował po raz pierwszy w karierze. Mimo tego, w nowych i nieznanych rajdach Polak potwierdził swoje umiejętności – wygrał 13 odcinków specjalnych, 41 ukończył w pierwszej trójce, a w dwóch rajdach stawał na podium. Za swoją jazdę w szutrowym Rajdzie Cypru otrzymał Colin McRae Flat Out Trophy – nagrodę przyznawaną za tempo i bezkompromisową postawę. Ponadto Kajetanowicz wywalczył tytuł FIA ERC Gravel Masters przyznawany kierowcy, który był najlepszy w rajdach rozgrywanych na szutrze.
W sezonach 2010-2013 Kajetanowicz cztery razy z rzędu zdobywał tytuł Rajdowego Mistrza Polski. W sezonie 2013 kierowca LOTOS Rally Team triumfował we wszystkich rundach LOTOS Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, w których wziął udział, czyli w Rajdach Świdnickim, Karkonoskim, Wisły, Rzeszowskim oraz rozgrywanym na Litwie Rajdzie Kauno Ruduo i Rajdzie Polski, zaliczanym także do klasyfikacji mistrzostw Europy. Rok 2013 Kajetanowicz zwieńczył triumfem w Rajdzie Barbórka i legendarnym Kryterium Asów na ulicy Karowej. Dwa razy z rzędu - w sezonach 2010 i 2011 - zwyciężał w Rajdzie Polski, czego nie udało się dokonać żadnemu Polakowi od prawie 90 lat. Sukces ten powtórzył w 2013 roku, wygrywając po raz trzeci w karierze ten najbardziej prestiżowy rajd w naszym kraju, w imponującym stylu, co przyniosło mu pierwsze w karierze wyróżnienie Colin McRae Flat Out Trophy.
Wcześniej, bo już w 2008 roku, Kajetan został I Wicemistrzem Polski i mistrzem w grupie N. A już dwa lata później stanął na najwyższym stopniu podium w klasyfikacji generalnej krajowego czempionatu. Sukcesy te powtarzał w kolejnych latach aż trzykrotnie od 2010 do 2013 roku. Rajdowe Mistrzostwo Europy oraz cztery z rzędu tytuły Mistrza Polski pozwalają określić Kajetanowicza najbardziej utytułowanym kierowcą rajdowym obecnego pokolenia.
Kajetan Kajetanowicz jest także wieloletnim instruktorem w szkole doskonalenia jazdy. Od lat propaguje bezpieczeństwo i skutecznie namawia do doskonalenia umiejętności za kierownicą.